Flummig som fan



Haha random bild från skolans dator!

Behövde bara skriva medans jag fortfarande kommer ihåg :o
Jag var ju på ungdoms psyk grejen idag. Det gick rätt bra. Men jag måste säga att man inte direkt mår bättre av att höra människor förklara att man mår dåligt. Speciellt när de ska berätta en massa saker för föräldrarna!
Men det gick rätt bra i alla fall. Åkte på restaurang med pappa efteråt och sen blev det skola.
Typ blev helt knäpp i slutet av tekniken! Flumma sönder helt på vägen tbx till klassrummet och gick runt och sjöng på den bästa låten ever >.<

Vi går över blodstänkta golv fallera!
Där spöken dansar hambo klockan tolv fallera!
Och skolan ska vi spränga!
Och rektorn ska vi hänga!
Och fröken ska vi kasta i en sjö fallera!!!

Har inte sjungit den på as länge :o
Vi sjöng den så otroligt mycket i ettan! Men är ju lite äldre ut.
Har inte flummat på länge! Det är så kul!!
Tar en massa energi men verkligen värt det. Får flumma oftare!
Någon som vill bli socker hyper med mig? :D

Kanske inte har internet i kväll så skriver liksom nu bara för att >.< 

ÄR FETT FLUMMIG!!!!! En av de bästa kännslorna som finns <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0