Inlägg om: carrooouw

På bilden som ni ser har ni ägaren av http://carrooouw.se/


Mitt första intryck:

Ja mitt första intryck av denna människa var ju inte direkt positivt. Detta berodde på att hon är med i SiiMii på bilddagboken hela tiden och hon hade bara bilder på typ en bit av sitt ansikte och sina bröst som är onormalt stora.
Tänkte direkt "åh nej inte en till idiotisk bitchig tjej som verkligen tror på att hon är snygg. Till och med jag ser att det där inte är fint!"
Har gått in på hennes blogg flera gånger och kritiserat (inte kommenterat men kritiserat). Det fick mig inte att må bättre men ja vet inte, jag blev mest sur på henne för att hon överdrev så mycket. Jag läste aldrig vad som stod i bloggen på riktigt.
Men det nu har jag helt ändrat åsikt eftersom att jag läst och sett en videoblogg hon gjort.
Människan verkar trevlig och är inte alls den bitch som jag trodde att hon var. Hon har bara ett bra sätt att få uppmärksamhet. Jag menar, vill man att bloggen ska bli poppis är det ett riktigt bra sätt att visa just den sortens bilder som hon gör i SiiMii och skriva t.ex. "Avundsjuk?" eller "jag är perfekt". För lets face it, folk kommer klicka!
Mest för att se vad det är för fel på människan som tror att hon är perfekt osv och för att folk vill kritisera som satan men bloggen blir poppulär!
Så sammanfattning:
carrooouw är smart
Hon är inte en bitch
Hon tror inte att hon är bättre än alla andra.
Så människor:
Läs vad som står innan ni säger dumma saker!



kommer skriva om någon annan bloggare/bloggerska senare

Kommentarer
Postat av: Carrooouw

Åh, titta vad jag hittade! Så bra du har skrivit! Du har verkligen förstått allt! :) Det är otroligt starkt att du kan stå för hur du tänkt och att du faktiskt ändrat åsikt, det gör mig jätteglad! :) Stor kram!

2011-05-09 @ 20:20:31
URL: http://carrooouw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0