Mobiler -.-

Sms bråk och missade samtal

Guu va sur jag blir på mig själv. Lyckas alltid göra Min älskling sur via sms.
Bara för att jag är så jävla dryg. Det är as jobbigt. Kan jag inte bara få gör någonting bra någongång?
I alla fall.
Skickade massa förlåt osv. Det sista messet jag skicka va typ "Fortfarande, förlåt"
Sen skickades inget mer. Va ju på väg hem från tävlingen och då somnade jag i bilen strax efter det x)
Hade dess utom mobilen på ljudlöst.
I alla fall under tiden jag sov (6 timmar) så hade Tim typ messat en massa och ringt 10 gånger. Sen bad han Philip ringa och messa mig med >.<
Asså ja va ska man säga. När man får läsa allt, helt nyvaken. Visste knappt va jag skulle göra.
Tim hade tydligen blivit super orolig osv. Men så kan det gå när inte ljudet på mobilen är på.
Ah ska i alla fall hålla bättre koll på mobilen i fortsättningen.

Problemet löst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0