som sagt

Jag älskar att busa
Busa, leka, springa omkring och klättra på saker. Det är min grej!
Men nu mera ska man ju vara "vuxen" och då får man inte göra sådant.
För några år sedan skulle jag klättrat högst upp på en lyktstolpe om jag var i närheten av en nu är det ju
bara pinsamt att leka och klättra.  Vem var det egentligen som satte en åldersgräns på att ha kul?
Om jag träffade den personen så skulle jag ta ett snack med honom/henne/den/det.
Har bestämmt att jag ska vara mer mig själv från och med nu. Mig själv som i, jag tänker ha kul. Jag tänker skämma ut er helt!!! Och nästa gång ni ser en liten flicka med mer emoish stil som hoppar omkring på uppsalas gator sjungande glatt så är det nog jag. Eller en annan lycklig tonåring som har förstått att det inte är över än.
När jag har slutat plugga, visst då kan jag bli seriös om det behövs. Men nu tänker jag bara ha kul och njuta av friheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0