Aj aj


Tbx hemma nu!!!

Och nu skulle bara veta hur kallt det är att ha en tröja som är så öppen i ryggen  :o
Men den är awesome så det gör inget.
Tävlingen var fett fail
Första dagen var helt cp men så skulle det vara för att ja inte tränat på tusen år.
Men sen idag så fäktade jag skit bra! Men mitt vänstra öga cpade sig så det typ rann massa tårar
från det hela dagen. Kunde inte se på det ögat vilket sög för mitt djupseende fösvann och då kunde jag inte
mäta hur långt det var mellan mig och motståndaren.
A i alla fall jag åkte ut då. Skulle lämna WO men tyckte det var fegt så fortsatte.
Fick en massa massa berömm så är skit glad :D
Men har suuuukt ont ;______;
Typ dör :(
Ska kolla upp det på sjukhuset sen. Gissar på infektion eller allergi grejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0