Föredrar att se ut som jag

Gaaah, älskar jackan den är så väldgt snygg!!!
problemet är att jag vill gå ned i vikt en del innan jag använder den :/

För lets face it. Det är inte snyggt att ha skinn jacka om man är så tjock som jag -.-
Jag vill i alla fall inte gå ned lika mycket längre. Nu vill jag typ gå ned lite, få smalare midja men vill ha kvar mina bröst 0.0 Serriöst, tänker inte gå runt och va platt som en kille. NEVER!
Glömde nämna det, det var en as bitchig tjej som ja jag vet inte. Hon måste verkligen vara nöjd med sig själv men jag tycker bara att det är skratt retande. Man märker så mycket i ett omklädningsrum.
1. alla som är där har åkt ut ur tävlingen
2. De som är tysta lyssnar bara för att kunna snacka skit sen
3. De som är riktigt nöjda med sin kropp tar på sig kläderna absolut sist av allt. De kan packa ihop alla saker och sminkat sig osv innan de klär på sig. -.-

Jo den här tjejen som snackat en massa skit om mig och är almänt dryg gjorde alla dessa saker. Hon gick runt i Jeans och bh i evigheter. Försökte förstoss skryta om hur smal hon var osv men faktum är att hon bara är lite smalare än mig och ja det jag märkte var: Hon var heeeeelt platt! 
Hon hade inte ens någonting som påminde om ett par bröst. Serriöst. Om jag hade sett ut så så hade jag dragit på mig en tröja fort som fan och täckt över med tjocktröja och en fluffig halsduk! Det var ju skrattretande. 
Problemet var ju att hon verkligen trodde att hon var så snygg. Men ja, finns inte en chans i helvete att jag någonsin tänker bli så platt :o 
EUW säger jag bara EUW. Sure om hon hade varit riktigt smal men det var hon ju inte heller.
<-----   Inte så gamal bild
Hellre att jag ser ut som jag gör nu än att se ut som henne.
<----- EUUUUUW kille eller vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0