se bra ut

kolla jag gjorde en bild till bloggen :D<3
VSG!!! Alttid lika kul att rita. Bästa sättet att lugna ned sig på.
Jag vill bli smal!!!!!!! ;______;

Jag vill ha sådär fin mage, jag vill vara sådära otroligt snyggt smal.
Inte pinn smal men snyggt smal. Annars vägrar jag visa mig i bikini i sommar!!!!
Vikten bryr jag mig inte om så mkt eftersom att muskler väger mer än fett osv men jag vill se bra ut!

Kommer träna som fan i sommar för att bli som jag vill. Ska snart börja springa igen faktiskt. Problemet är att här ute där jag bor är det mycket kallare än inne i stan så här är det fortfarande vinter med en halvmeter snö osv.
Jobbigt att välja kläder på morgonen eftersom att det är vår väder inne i stan.
Men ja hur går man ned i vikt på ett bra sätt egentligen? Jag har provat att inte äta och det tog lång tid sen att inte äta men träna vilket fungerade super men jag blev mkt svagare :/
Nu däremot äter jag relativt normalt och tränar. Inte lika mycket som förut men jag tränar i alla fall.
Och på tal om att träna, ska iväg och göra det nu faktiskt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0