Jobbiga ex som kommenterar på bdb

Ledsen jag blir... Eller inte

Hmm. Okej. så här är det.
Nu har min killes EX hittat min normala bdb :o
Alltså inte min blogg bdb utan min normala. Och ja vad ska jag säga hon är as dryyyyyg!!!

Hon kommenterar en massa och typ försöker få mig att må dåligt. Säger saker som att han fortfarande älskar henne och bla bla bla. Men det är väl klart att han gör det. De var tsm as länge ju! Det är precis som mig och Tobbe när jag tänker efter. Bara det att Tobbe var otrogen mot min bästa vän med mig. Hehe.
Hoppsan >.<  Men i alla fall, vi älskar ju fortfarande varandra även om jag säger att jag hatar honom och slog honom sist jag såg honom. Men han förtjänade det och han gjorde illa mig med :(
Va hände med regeln "man slår inte tjejer" xD

I alla fall, nu håller Tims ex på som fan. Bara lite jobbigt. Måste säga att jag blev lite orolig i början men sen vaknade jag av tanken "Jag älskar honom, jag litar på honom och det spelar ingen roll vad någon annan säger för jag tror på honom"

Det är ju mig han är tsm med och om hans ex nu är så avis så ja det är henes problem.
Säger Tim att han älskar mig och inte skulle lämna mig för henne så tror jag ju på honom och inte på hans ex.
Och så en massa annat skit snack som jag inte orkar ta upp.
Men det märks att tjejen är avis. Hon har en egen bdb men började kommentera anonymt på min för hon inte våga visa sina vänner hur patetisk hon är. Så blocka jag alla som inte är inloggades kommentarer då gjorde hon någonting som förvånade mig. Någonting som jag inte trodde att hon skulle ta sig tid att göra.
Hon gjorde en fucking ny bdb!!!! Vet ni hur mkt man måste göra för att fixa en sådan??? Man måste ha en helt ny email adress osv. Fattar inte att hon pallade. Och dess utom döpte hon bdbn till "mittbdbanvändarnamnmurder"
Alltså mitt användarnamn på bdb plus det sista. Jag tror inte att hon tycker om mig xD
I alla fall. Hatar denna människa nu för hon drygar sig och hon fick min Tim att inte må bra!!!
ska sova nu dock så får blogga mer imorn. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0