messa och skype

Skola skola skola.. Torsdagar är helt värdelösa.
Först engelska som jag inte gör nå på sen franska som jag inte har och det är allt innan lunch sen har jag bara idrott och matte kvar. -.-  *suck*
kunde lika gärna stannat hemma ju.
.
Då hade jag kunnat prata på skype hela dagen :D
Med en mkt trevlig människa :)
Att bero på det, varför är alla så osociala? Via sms speciellt? Det är väl inte så svårt att bara skicka iväg ett mess då och då. Tycker folk ska bli bättre på det.
Och jag måste börja hålla koll på mobilen mera. Och när jag pratar på skype för jag är inte bra på att prata med flera samtidigt :( Vilket märktes igår.
Men men vad ska man göra. Ville prata med både oscar och tim >.<
Annat folk var utloggat.
Men messa mer, visa att ni lever!!! :)

Kommentarer
Postat av: Toastie

Jasså, vem är denna ''mkt trevliga människa'' ?? ;)

2011-03-24 @ 16:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0