Emokillar

Det kan inte bara vara jag som tycker såhära!

Emo killar är sjukt snygga :o
Varför kan inte alla killar gå och bli emo? >.< 

Klädstilen, håret.. Såååå snyyyyyyggt att man dör. Jag vet inte varför, det är någonting med det där att vara helt annorlunda. Och allt det mörka. Ja jag vet inte vad jag ska säga. Stilen är extremt snygg/het.
Och det finns så många snygga varelser som har blivit emo och blivit ännu snyggare! 
Gaaaah, asså ja.
Emo:
Snygg mörkare klädstil
Awesome frisyrer
Kännslossammare personlighet
Fyllt med awesomeness <3
Kan faktiskt inte förstå varför det är så många som inte gillar emo människor :/
De är super trevliga och ja. Awesome! + att de är snygga :3
Jag vet att EMO är en musik stil OCKSÅ. Med kännslosammare musik osv. 

Men killar, ni förstår inte hur snyggt det är med killar som är emoish
Men om jag säger såhära. Blir ni emo har ni nog lättare att få tjejer. Mkt lättare än fjortisboys!

Bilder på en mkt snygg människa
lite bilder:



människan har en blogg med: http://alexevans.net


ser ni emo luggen? Hur snyggt som helst!!!! nom nom nom
nu råkar människan ha sjukt vacker ögonfärg också :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0